Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Naši su se učenici i učitelji uključili u kampanju "stopAgeism" (udruge starKa) odnosno kampanju protiv starosne diskriminacije.
Ciljevi kampanje su: suzbijanje i smanjivanje starosne diskriminacije, povećanje međugeneracijske solidarnosti, bolje razumijevanje starenja među mlađom populacijom, promoviranje pružanja pomoći starijima, poticanje volonterskog rada...
Učenici razredne nastave i njihova učiteljica Tamara uključili su se u ovaj projekt aktivnošću Od planiranja do provedbe. Njome se potiče poduzetnički duh među učenicima kroz praktično iskustvo stvaranja, vođenja štanda i prodaje proizvoda. Razvijaju se vještine suradnje i timskog rada među učenicima tijekom pripreme i provedbe "projekta limunade." Naglasak je na edukaciji učenika o osnovama poslovanja uključujući planiranje, organizaciju i financijsku odgovornost.
Ovom aktivnošću učenici razvijaju svijest o društvenoj odgovornosti kroz odluku da prihod od prodaje limunade koriste u humanitarne svrhe podržavajući starije osobe u zajednici.
"Ne možemo svi činiti velika djela, ali možemo mala s velikom ljubavlju."