Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine u proljeće, od 2018. godine.
U sklopu 7. Dana medijske pismenosti naše su učiteljice Kristina i Adrijana provele radionice s učenicima predmetne nastave.
Tema je bila vezana za utjecajne osobe, uzore, influencere.
Učenici su imali 4 zadatka koja su riješavali u grupama i samostalno.
Tijekom odrastanja i sazrijevanja, u procesu razvoja i oblikovanja identiteta, uzori su važni.
U kontekstu današnjice, influenceri predstavljaju utjecajne pojedince u virtualnom okruženju.