Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Važan aspekt izvođenja nastave svakako je primjena istraživačke nastave i izvođenje pokusa.
Pokus ili eksperiment (lat. experimentum) jedna je od osnovnih metoda znanstvene spoznaje. To je postupak kojim se iskušava neka pretpostavka, provjerava teorija ili izaziva neka pojava radi zapažanja, istraživanja i tumačenja.
Učenici osmog razreda izveli su dva pokusa. U prvome su ispitivali kiselost i lužnatost otopina raznim indikatorima, dok im je u drugom pokusu sok crvenog kupusa poslužio kao univerzalni indikator.
Pokuse su izvodili pridržavajući se mjera opreza i pravila ponašanja.
Nakon izvođenja pokusa odgovarali su na postavljena pitanja, diskutirali o rezultatima pokusa te na kraju iznijeli zaključke. Tumače pH-ljestvicu. Objašnjavaju da kisele otopine imaju pH manji od 7, lužnate imaju pH veći od 7, a neutralne su one otopine čiji pH iznosi 7.